Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

Bölüm Hakkında

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü, iletişimin uygulandığı tüm alanlarda iletişim sürecini yönetebilecek, ikna kabiliyeti ve planlama becerisi yüksek, dünyadaki gelişmeleri takip ederek çalıştığı kurum veya kuruluşların örgütsel stratejilerine yön verecek bireyler yetiştirmek amacını taşımaktadır.

Çalışma Alanları

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık gibi iletişimin iki önemli alanını bir araya getirmesiyle büyük bir bilgi havuzu oluşturan bölüm, öğrencilerine kamu kurumları, özel işletmeler, tüm iletişim ajansları veya sivil toplum kuruluşlarında geniş istihdam fırsatları sunmaktadır.
Fakülte Bölüm ÖSYM Burs Oranı Kontenjan Ücret İlk 3 Tercih Bursu Oranı Tercih Burslu Ücret
İLETİŞİM FAKÜLTESİ Halkla İlişkiler ve Reklamcılık 100% 5
50% 25 21.790 TL 50% 10.895 TL

Öykü Beyza Tenekeci

İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü mezunu. Eğitim hayatına devam ederken Lobby Marketing Group’ta bir yıl süre ile Sosyal Medya departmanında staj yaptı. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümünden mezun olduktan sonra R2D2 Creative Reklam Ajansı’nda Sosyal Medya Uzmanı olarak görev aldı. Şu anda ise İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi Medya ve İletişim Yönetimi bölümünde tezli yüksek lisans programına devam etmektedir.

Bizi Sosyal Medyadan Takip Edin